Gå til innhold

Føler meg ganske heldig jeg:-))

♥Dumle♥ har tre søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser innlegg der folk er veldig plaget med lite søvn,

tissing på natta, liten bevegelighet, magen i veien for alt, høyt bl.trykk, høy vektøkning, masse hormoner...osv osv..

Jeg har ingen plager jeg..

Er riktignok bare i uke 33 enda,men alikevel frisk og rask:-)

Håper det varer.

Mine 2 ande sv.skap har ikke heller vært plagsomme på slutten, heller i begynnelsen jeg hatt plager..

Krysser fingrene for et fortsatt fint og lett sv.skap:-)

Flere som føler seg relativt friske og raske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har det på samme måte.... er riktignok hjemme fra jobben noen dager denne uke på grunn av en muskelstrekk i magen.... det har ingenting med graviditeten å gjøre.

Det eneste som er med meg er at jeg begynner å bli litt utålmodig- vil veldig gjerne ha gutten min ut av magen. Men skal virkelig ikke klage. Jobber fortsatt 100 % og har tenkt å gjøre det 3 uker til :) før permisjonen inntrer.

Er med på å krysse fingrene (",)

Skrevet

Samme her, er i uke 31 og er helt i 100..lagt på meg "kun" 6 kg, aldri kastet opp/svimmel,ikke vann i kroppen, ikke hormoner(mer enn vanlig, hehe), og har kun en liiiiten mage, som ikke er i veien for annet enn å ligge på magen:)

Er vel og merke moden og 1 cm åpning, men det er nok heller fordi jeg er midt i oppussingstiden, som er fy fy og atter fy:S

Førstegangsfødende og håper jeg er i slik form neste gang vi ønsker barn:P

Skrevet

Jeg har det på samme måten. Idag er nest siste dag på jobb før permisjonen begynner, og jeg har jobbet 100% hele svangerskapet. Har kun vært borte 1 dag i løpet av disse månedene. Har vært i fin form hele veien...ja, det er litt tungt til tider og jeg må opp på natten å tisse, men det er jo noe som må til..?? Jeg merker det også litt i ryggen når jeg sitter mye rett opp og ned, men det er vel helt naturlig når magen er der? Dette er mitt første svangerskap og syns hver periode har vært veldig spennende og har kost meg med det som har vokst der inne :) Er nå bare 3,5 uke til terminen, og jeg tror kanskje at jeg kommer til å savne magen litt når denne tiden er over..?

Lykke til alle sammen.

Skrevet

Jeg hadde det akkurat som deg i begge svangerskapene mine:)

Ingen plager av noe slag. Levde akkurat som før og var med på alt jeg hadde holdt på med tidligere. Trente masse og var frisk som en fisk:)

Kjempegodt å ha det sånn da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...