Gå til innhold

Positiv - negativ??? hva er det egentlig???? HJELP

Bethenc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!( samme som under ass, befruktning)

jeg tok en test rugedag 10 eller 11, nr jeg kikket på denne litt senere var den svakt positiv, tok test på testdagen, og med det første var det ingenting på denne, men så litt utpå dagen synes jeg så en svak svak strek. men det sies å ikke stole på det som kommer frem etter så så lang tid, men lurer på om noen har opplevd det samme, og hvordan har dette gått???

jeg er fryktelig i tvil om det faktisk kan være noe.

en kan jeg skjønne kan bli galt positiv, men to???+

Noen med erfaringer? er vel de rette damen å høre med hvis jeg skulle spurt noen:)

har testa med clearblue

klemmer fra ei som håper hun bare er sen på hcg nivå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du. :-)

Jeg anbefaler deg å ta blodprøve. Er frustrerende å gå slik og ikke vite. Ta en telefon til fastlegen og si at du ønsker blodprøve for å måle hcg-nivået.

Skrevet

Slik har jeg hatt det på rugedag 12 to ganger. Tilsynelatende negative tester, men når jeg har kastet dem i søpla etter flere timer har det vært en svak, svak strek å skimte. Og begge gangene har jeg vært gravid. Anbefaler deg å kjøpe en digital som sier gravid - ikke gravid. Den har alltid gitt riktig resultat på meg. Og aller best er selvfølgelig en blodprøve, men da må man jo vente litt på resultatet...

Masse lykke til! Krysser fingrene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...