Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Hva slags navn syntes dere er finest?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Jeg villle gått for Iris! Det Linnea navnet er brukt på begge sider!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Liker best Linnea Isabelle jeg, synes Iris Isabelle var litt mer "kronglete" å uttale... Men det spørs jo om dere har tenkt å bruke begge navnene til vanlig eller ikke!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Fryktelig gufne sammensetninger, spør du meg... Iris kan kanskje brukes, til nød.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Liker ikke Isabelle. Med Iris foran ble det fryktelig kaldt!!!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Iris Isabelle. Det andre ble litt tungt å si!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Ingen av dem. Jeg ville gått for kun Isa!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 Ville gått for bare Iris eller Linnea. Navnet Isabelle har fire stavelser, og er langt og kronglete alene, og blir enda verre sammen med enda et navn. Vi liker best korte navn med to stavelser da, som f.eks Iris. Men Linnea er jo litt søtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå