Gå til innhold

Iris Isabelle eller Linnea Isabelle?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags navn syntes dere er finest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg villle gått for Iris! Det Linnea navnet er brukt på begge sider!

Skrevet

Liker best Linnea Isabelle jeg, synes Iris Isabelle var litt mer "kronglete" å uttale... Men det spørs jo om dere har tenkt å bruke begge navnene til vanlig eller ikke!

Skrevet

Fryktelig gufne sammensetninger, spør du meg...

Iris kan kanskje brukes, til nød.

Skrevet

Liker ikke Isabelle.

Med Iris foran ble det fryktelig kaldt!!!

Skrevet

Iris Isabelle. Det andre ble litt tungt å si!

Skrevet

Ingen av dem.

 

Jeg ville gått for kun Isa!

Skrevet

Ville gått for bare Iris eller Linnea. Navnet Isabelle har fire stavelser, og er langt og kronglete alene, og blir enda verre sammen med enda et navn. Vi liker best korte navn med to stavelser da, som f.eks Iris. Men Linnea er jo litt søtt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...