shimonie Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 har absolutt ikke peiling hva jeg kan gi som pålegg på brødskiva til småtten. har prøvd leverpostei, men han er ikke veldig interessert i det... bare brød osv går greit lissom.. men må jo være noe annet han kan like? noen tips
2 søte små:-) Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Jeg prøvde kaviar en dag, og det likte han kjempegodt. I tillegg til smøreost og prim.
Moyra Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Leverpostei, forskjellige typer smøreoster, makrell i tomat, kaviar
mathildas_mamma Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Hva med banan for eksempel?? Eller en fruktmos han liker?? Vi brukte bare smør i begynnelsen, så leverpostei. Ellers er magerost og kremost med mandarin veldig populær her
detbesteiverden Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Mini her liker, i tillegg til leverpostei - kaviar, magerost (sånn smørbar) og makrell i tomat. Kjøpte slike porsonsbeger for der er det mye mykere konsistens. I ei ernæringsbok jeg fikk hos HS så står det at man også kan bruke jernberiket prim (men det er jo litt sukker i det da)
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 HS anbefalte: (fra 6 mnd) kaviar leverpostei most banan og avokado (m/evt revet eple el pære, fra 8 mnd) rørte bær (8 mnd) milde smøreoster makrell i olje kokt skinke brunost cottage cheese blandet med most banan/ eplemos med litt kanel
Moyra Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Det er masse sukker i både leverpostei og hvertfall i kaviar, men det er da hvertfall bedre å venne barna sine til å ikke spise søte ting med en gang hvertfall:)
shimonie Skrevet 10. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. september 2008 synes å ha lest at man bør unngå tomat, derfor jeg ikke har turt å gi han makrell i tomat ennå. men siden det tydeligvis går greit hos dere, kan vi vel kanskje prøve det? takker for svar=)
shimonie Skrevet 10. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. september 2008 ok det her skal vi prøve=) takker!
mamma-hjertet-83 Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 Skinkeost og baconost på tube..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå