Amabolla Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Hei Lurer på om noen vet hvor lavt blodtrykket kan bli uten at det er noen fare-tenker på undertrykket. Hver gang jeg er på sv.kontroll får jeg beskjed om at jeg har litt lavt blodtrykk,at jeg sikkert er ofte svimmel blablabla. Men det synker jo for hver kontroll. Så det jeg lurer på er hvor lavt det kan bli. Det er nå på 102/46-på første kontroll var det på 104/54. Ja,jeg er svimmel,og det er ubehagelig og veit det er bedre med lavt bt enn høyt,men man begynner jo å lure når det bare synker og synker...
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Jeg hadde 90/50 på en kontroll,og fikk ikke noe beskjed om at dette var veldig lavt. Hva sier legen din om bt ditt??
Amabolla Skrevet 10. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2008 Han sier bare at det er litt lavt hver gang. Er sikkert ikke noe fare,men hadde jo vært kjekt å slippe å være susen i hodet. Vet at normalt undertrykk ligger på rundt 60.
våken_om_natta Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Jeg har hatt 90/50 hele veien, og i går sa den nye legen som jeg var hos : Ser at du har hatt et flott blodtrykk hele veien. Det er bra!!
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Syns ikke ditt bt var noe lavt jeg da,men jeg er ikke lege...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå