ragna Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 drit oppgave drit oppgave drit oppgave drit oppgave jævlahelvetesfaensfittedritsatansgalleoverhelefaenspbljævelskapen. såh, tror du jeg vil bli klokere etter utført prosjekt? NEI. poser og rynker under øynene? JA. ellers min kjære, jeg lover at i fremtiden skal jeg svare på all post innen rimelighetens grenser. jeg skjemmes over mitt e-mail engasjement, men lover deg at det som har holdt meg tilbake fra å svare er stygge gloser jeg ikke deler med blomster som deg. jeg lider av konstant dårlig samvittighet overfor slike ting, det være seg sms, mms, e-mail, pm osv. nå skal jeg tilbake til ovennevnte bullshitfaenskap, og hvem vet, kanskje jeg får en liten eim av livet tilbake i morgen den dag? kanskje, kanskje ikkje, vett ikkje.
danieI Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 ok, men husk å kjøpe inn ullundertøy og reimadress da, det er veldig viktig midt i september!
Gjest Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Hæh, nå ble overskrifta gul, antakelig av skam. PBL har aldri gjort noen klokere, men mange tror det, etter samme prinsipp som hvisjegklippermangenokavsnittfranettharjegskrevetnoktilåkjennemegsmart.I tillegg har det gitt mange problemer med gallen, hehe, egen og andres. SMS og PMS har mye felles - en av tingene er at dårlig samv er helt unødvendig. Kan uten problemer også utvides til annen elektronisk virksomhet. Hvis det er noen du vil jeg skal ganne så du føler deg bedre så kan det gjøres mens du venter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå