Gå til innhold

veldig håpefull... gravid+?


Anbefalte innlegg

Skrevet

har tatt gravi test... men de viste negativ.. men, har hatt flere diffuse graviditets tegn da :)

 

-småkvalm av og til, ikke på morgenen men i løpet av dagen

- vondt i korsrygg, murring langt nede i magen

- litt vondt i puppene, og faktisk litt melk i dem.. bare litt da

- stikkinger i magen ved noen anledninger

- kort lunte

 

men, føler at jeg egentlig har et innbilt svangerskap... hehe.. får vel vente en uke til eller noe, så bør d vel vises på en test

 

hadde vært utolig gøy å være gravid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...