"spire nr 2 i magen" Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 lille jenten min hadde for nesten 2 månder siden urinveis innfeksjon. vi fant ut av det på grunn av frysninger og brun utflod. nå etter en antibiotika kur har hun vært og levert urin prøve ofte og heletiden så var en av verdiene litt høye, så måtte tilbake og ta med ny prøve. og nå har den verdien gått ned fra 3 + til 1 + så de ville ikke gjøre noe mer , siden den har gått ned. men nå de siste dagene har hun igjen brun utblod og har hatt litt frysninger.? noen som har erfaringer. er det igjen urin veisinfeksjon. eller er dette faktisk normalt? er litt engstelig.
"spire nr 2 i magen" Skrevet 10. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. september 2008 glemte også det at. lege sa at så lenge hun spiste godt og allmenn tilstanden var grei så var ikke noe gale. men saken er det at hun har vært plaget med noen hode plater som ikke har gått til bake etter fødselen. og dermed hatt et trykk i hode som kunne minne om bihulebetennelse. og dette hadde hun uten og syte. blid osm bare det. derfor er jeg litt redd at hun faktisk plages med noe uten at jeg merker det. viss dere skjønner?
Sjokoladekaka Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Skjønar tanken; har øyrebarn sjølv, så veit dette med høg smerteterskel, vanlig oppførsel osv osv.... Trur du skal ta med urinprøve igjen. Dersom dette skjer heile tida, så burde kanskje ungen henvisast vidare for å undersøke urinvegane. Det er ikkje normalt med brun utflod, før ein får mensen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå