lavrans&laura Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 har hatt lys brun utflod i 2 dager nå, ingen smerter eller annet ubehag... men har ikke hørt hjertelyden enda, er 15 uker nå, var hos jordmor tidligere i dag, hørte ingen hjertelyd da heller, men fikk henvisning til UL i morgen pga blødningen/brun utflod. dere som har opplevd en MA, blødde dere mye? var det friskt rødt blod? er så redd nå...
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Har hatt en MA tidligere, og oppdaget ingenting før jeg var på kontroll første gang og skulle vært 11 uker på vei, men legen sa at fosteret nok hadde vært dødt noen uker. Men da blødningene startet fikk jeg kjempekraftige magesmerter, mye verre enn ved menstruasjon, og mørkt blod ( MASSE), så det var ingen tvil hos meg hvertfall.
mosmo Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 når jeg hadde min sa i mai så kom det veldig mye blod. så jeg skjønte fort hva det som hadde skjedd
.:(HerQ):. Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 min ma var med trillinger og de døde en etter med ca en-to ukers mellomrom og merket INGENTING. ikke før de så på ul.
bamsemumsa m/3åring+spire Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Hei... jeg var på utskrapning i går pga MA...... var i min 15 uke.... Begynnte å småblø 3 uker før, men ingen smerter, men blødde litt hver dag i 3 uker. Legen trodde ikke det var noe i og med at jeg ikke hadde smerter og hadde blødd litt i forrige svangerskap... I helga bare rannt blodet og vi dro på sykehuset. Da kunne de ikke se hjertet men trodde de så blodgjnnomstømninger i fosteret. Ny UL tirsdag hos gynekolog viste dødt foster som nok hadde vært død i ca 2 uker.... Helt forferdelig trist... Hadde gleda oss sånn.... Håper virkelig det bare er en liten blødning hos deg og at du slipper å gå igjennom dette. Krysser fingerene for at du får se et sprellende foster med tydelig hjerte. Masse masse lykke til!
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Hei. Hadde MA i januar med utskrapning. Begynnte å få litt brun utflod noen dager før jeg skulle til ul. Ingen smerter. Merket bare at symptomene ble mindre. Kom på tidlig ul i uke 10 og da var det ikke noe liv der. Fosteret hadde vært dødt i ca 2 uker. Ble sendt direkte på utskrapning. Blødde altså ikke mye og hadde ikke vondt. Men det behøver ikke bety at det er det som skjer med deg. Det er mange som har småblødninger igjennom hele svangerskapet uten at det er noe galt. Lykke til.
Dodlimammatil2 Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 Jeg hadde en lignende blødning da jeg var 14 uker. Alt gikk fint, 33 % av alle gravide får en blødning i svskap og det går bra... Så tidlig hadde ikke morkaken trekt seg opp, og pga den stadige danningen av nye blodårer osv kunne d lett komme en liten blødning. Så det er fodt mulig at alt går fint med deg... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå