<3MammaMia<3 Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 En strek er en strek og nå var den helt blå:-) Dere hadde rett:-)Gleder meg sånn:-)
PAVEEL Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 gratulerer så masse:-) lykke til med den kommende magen!!
<3MammaMia<3 Skrevet 10. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2008 Har ikke helt forstått det enda:-) Blir et travelt år,vesla er 18 mnd og veldig aktiv,jobb og husbygging:-) Mye å glede seg til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå