Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Og to stk fra byen min ble plukket ut og rett inn på Greaseskolen:-) De har vært med i teateret her i alle år og er superflinke - så her hylte vi høyt når de gikk rett videre isted:-) Moro at de lykkes!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Så bra, men he he he he he ikke alle var like flinke, eller????
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Hun som fikk så mye oppbacking fra familien....hmmmmm gikk jo videre til siste sjanse da....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2008 Nei det var ikke alle som var flinke:-) Men de to jeg snakker om var det iallefall:-) Det var hun som viste oss rundt på Bårdar og han første av gutta som juryen falt pladask for:-))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Jeg så ikke henne, men han var jo kjempeflink:o) Hadde ting på stell han. Flott stemme også.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2008 Ja han er dyktig og satser jo på denne karrieren. Håper han kommer med:-))
Gjest Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 Jeg GLEMTE å se det!!!! HYYYYYYYL.. Men så gøy at det kom med kjnninger av deg da!!! Ekstra gøy å følge med da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå