Gå til innhold

Har dere et favoritt navn på barnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså... om dere har flere barn, synes dere alle navnene dems er like fine, eller er ett finere? Har tre barn, liker ett av navnene best, men har selvfølgelig aldri sagt det til noen av barna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker begge navnene like godt. Angrer bittelitt på at eldstemann ikke fikk et dobbeltnavn, da kunne liksom ikke lillemor heller få det. Har tenkt ut dobbeltnavn til begge 2, men vet jo ikke om samboern hadde vært helt enig uansett, men det er jo ikke noe alternativ nå.

Skrevet

Da vi ventet førstemann, hadde vi to guttenavn og ett jentenavn. Vi syntes begge guttenavnene var like fine. Det endte med at vi trakk mellom de. Nummer to ble også gutt, så da fikk vi tatt det andre i bruk også. Når jenta kom fikk vi tatt i bruk det også :) Så her er det ingen favovrittnavn nei :)

Skrevet

Jeg er like fornøyd med begge navnene. Jentenavnet også, men det får vi aldri brukt.

Skrevet

Jeg liker begge navnene like godt! Det er det fineste jentenavnet og det fineste guttenavnet. Men skal vi ha nr.3 noen gang bør det bli en jente he he =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...