Gå til innhold

Bekymret og redd jeg!!! hvorfor?!?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette normalt?

 

Jeg venter ei litta tulle i november og jeg tenker så mye på downs, feil etc...

redd for det jeg?! er det normalt?!?!

 

når jeg gikk med sønnen vår for 4år siden tenkte jeg også slik,men ikke av og på som nå!!

 

hjelp meg, flere som har hatt det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja vanskelig å si. Det er jo helt normalt å streife innom. Tror jeg tenkte mer på det med nr 2 enn med nr 1. Muligens fordi da påvirker det på en måte en hel familie.. ?!

 

Men om du virkelig bruker all din energi på disse tankene så bør du kanskje få snakket med noen?

Skrevet

Tror de fleste gravide går igjennom en sånn periode.. Men, det går over.. Snart får du den lille jenta di i armene dine og alt kommer til å gå bra:o)

Skrevet

Jeg hadde det sånn i perioder da jeg var veldig sliten ... men heldigvis gikk det jo over igjen og jeg klarte å glede meg til at den lille skulle bli født!

Skrevet

bruker liksom ikke tankene mine hver dag el hver uke, men streifer liksom innom det inni mellom. sånn som nå, når jeg sitter alene og mannen er å hjelper sin bror med flytting...

 

var slik med nr 2 også, men la det fort fra meg..

Skrevet

Jeg er mye mer bekymret denne gangen jeg også (venter også nr 2 i november) :)

Enda jeg har fått ul på hver legekontroll og litt ekstra oppfølging pga masse plager av ymse slag.

Skulle jo tro at det ville bli omvendt, men neeeida :) skikkelig hysterika hehe.

Denne gangen er jeg også mye mer redd for at noe skal gå galt med meg eller babyen under fødsel, nå har jeg jo en liten en hjemme som trenger mamman sin..

Skrevet

Nå har jeg igjen 9 uker:) og gleder meg veldig til å få ett lite nurk igjen,men som sagt gruer meg og!!

 

leger og jordmor jeg har vært i kontakt med sier at alt ser bra ut og på ul ser alt bra ut.. så egentlig skal jeg jo ikke tenke slik på det, men gjør det automatisk fordi kusina til sambo har downs syndrom..

nydelig jente, ikke noe med det...

men alle ønsker seg jo friske barn!

Skrevet

hadde det og har det litt sånn jeg og...

venter nr 3 jeg da, 3. november:-)

 

men spes med nr to så tenkte jeg enel på det. litt sånn....

herregud, er det mulig å være så heldig å få to friske barn!!! kan jo ikke være så heldig, må jo være noe "galt" med babyen....

 

Skrevet

antar at du forventer ærlige svar?

da anbefaler jeg deg å ta en fostervannsprøve7ekstra ultralyd- hvis du absolutt vil kjenne til alle eventualiteter før prinsessa kommer.

 

Jeg har opplevd å være gravid - og overbevist om at noe var alovrlig galt.Så fikk jeg også beskjed om i uke 18...

 

 

Så prøv å finne ut om du "redsler opp" deg selv, eller om det er reelt det du føler..

 

Tror noen av oss har noe innebygget man rett og slett ikke kan sette fingeren på.

 

men husk; som oftest går det bra:-)

 

Skrevet

Jeg er litt der du er Mammi,smurferosa og smulesmurf.. at om noe skjer meg under fødsel.

at om jeg dør og ikke fikk gitt sønnen min en ordentlig kos el sagt jeg elsket han etc.. huffe, hvorfor har man det slik?!

jeg og har masse "plager",men ikke plager som gir meg ul!!! jeg har tatt to vanlig ul og 1 3d ul og skal på 3d i morgen=) men alltid fått svar om at alt ser bra ut:) hehe..

er nok bra, bare jeg som tuller litt som sambo sier=)

Skrevet

jeg har fått vite på alle ul, de 3 jeg har vært på at alt ser bra,flott ut=) hehe, men som sagt man vet jo ikke. aldri en garanti!

 

Hva fikk du vite på ul i uke 18?

fostervannsprøve i seg selv er jo "skadelig", det gjør jeg ikke!

Skrevet

Alt er nok bra med den lille snuppa di vettu..:) og de tankene vandrer nok igjennom alle sitt hode en gang i svangerskapet.. Gjorde det i mitt, (Var faktisk en grunn til at det ble tidlig UL, etter hva legen fortalte..) Og vet om mange som også har hatt de tankene..

 

Nå er henne snart her, så da får du se at alt er bra=D

Skrevet

Litt greit å slippe ut tankene sine her, å få ordentlige svar=)

Men ja, bekymret er jeg og skal på 3d ul i morgen igjen=) hehe

Skrevet

Hhehehe.. Jaa, ikke sant... Dib damene kan hjelpe med de utroligste ting.. Brukte det mye før.. Men sjeldent nå.. :)

 

Lykke til i morgen da..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...