vårli Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 har tatt gravi test... men de viste negativ.. men, har hatt flere diffuse graviditets tegn da -småkvalm av og til, ikke på morgenen men i løpet av dagen - vondt i korsrygg, murring langt nede i magen - litt vondt i puppene, og faktisk litt melk i dem.. bare litt da - stikkinger i magen ved noen anledninger - kort lunte men, føler at jeg egentlig har et innbilt svangerskap... hehe.. får vel vente en uke til eller noe, så bør d vel vises på en test hadde vært utolig gøy å være gravid
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Hei! det høres ut som symptomer da. kansje det var litt tidlig å teste. du får vente i noen dager å teste på nytt vettu! klem
vårli Skrevet 11. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2008 er jo bare å vente å se... men jo jeg har brukt en del tester nå, så har begynt å miste håpet.. men mensen har jo ikke kommet enda,, og jeg har ganske vondt i puppene disse dager.. men, har følt meg topp elllers idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå