Gå til innhold

ringe legen i morgen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Mensen er ikke kommet enda... på lørdag 4 uker side. Bestille time?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 uker siden du skulle ha hatt den? Har du tatt en test da?

Skrevet

ja tok en senest i går og den var negativ. har aldri hendt meg før. at mensen har blitt borte.har alltdi hatt 28 dagers syklus.

 

har tatt blodprøver hos legen, sist fredag, skulle ringe og bestille time om en uke om jeg ikke hadde hørt noe fra de, er jo ikke helt en uke i morgen men vil ikke vente mer.

 

vi har jo lyst på barn så det passer ikke helt at mensen har bestemt seg for og bli borte.

er litt usikker på hva som kan ha hendt.

Skrevet

Greiest å ta en tur til legen. Det kan jo bare være mensen som har bestemt seg for å drøye helt uten grunn, men det er best å være på den sikre siden!

Skrevet

ja, ringer i morgen og får meg en time...!

 

kjipt..

Skrevet

Ja, det er kjipt å dra til legen ... men greit å få det gjort vel :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...