Musemor med tre søte små Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Dere med flere barn, var det stor forskjell på svangerskapene?
Gjest Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Stor forskjell her ja og samme kjønn;)
Gjest Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Ja, har to gutter (så det hadde ikke noe med forskjellene å gjøre). Det andre svangerskapet var mye tyngre på de fleste måter, men det hadde nok noe med at eldstemann bare var 16 mnd da jeg ble gravid igjen ;-) Ble endel bæring på han. I tillegg var jeg i full jobb, og har minimalt med avlastning. Men nå er lillebror 20 mnd, og alt er glemt ;-)
polarn & pyrene Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Første gikk som en drøm, ikke noe plage. Følte meg veldig pigg og fin og jobbet helt til jeg fødte. Med nr 2 var jeg konstant syk. Vondt for å puste, vond hals, mye feber og bekken plager. Så her i huset var det to helt ulike svangerskap.
Gjest Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Ja, enorm. Hver gang av de tre. Ulik mageform, ulikt med kvalme. Ulikt med trøtthet. Ulikt med huden (kvisete/fin hud). Ulikt med hår og hårvekst. I det store og hele var det alle meste veldig ulikt. Og jeg har 3 gutter.
plastblomst♀♂♂ Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Ganske like svangerskap, og har en gutt og en jente.
Musemor med tre søte små Skrevet 10. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2008 Takk, jenter. Utrolig mye man lurer på når man prøver på nr. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå