polarn & pyrene Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Er det noen som har solarium hjemme ? Dyrt å bytte rør? Drar mye størm?
solstråle69 Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Vi kjøpte i fjor vinter, men "glemmer" å bruke det. :-) Derfor aner jeg ikke om det er dyrt å bytte rør, og strømregningen er skyhøy uansett. :-) Men veeeeeeeeeeeeeldig deilig når jeg først finner veien dit! :-)
* 5 om dagen * Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 vi kjøpte det når det var nettopp byttet rør, så vi har ikke byttet enda. (begrensa hvor mye 2 pers bruker det, i antall timer) Men når det gjelder strøm så merker vi ikke noe til det. *strømmen ligger lavt her hos hos, bank i bordet,enda*
Lille nuffe Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Dere som har kjøpt solarium... Hvor mye kostet det og hvor kjøpte dere det?
Gjest Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Jeg har solarium hjemme. Et gammelt som vi fikk av noen på jobben. Det trekker lite strøm, cirka 1 kw. Når det blir brukt i perioder med kun 30 minutt hver gang så merker vi ingenting på strømregningen. Vet ikke hva det koster å bytte rør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå