Maritnor Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Vera Anna Mia Pia Lea Leni Evt. kom med forslag på lignende navn, -korte og søte
Gjest Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Rangerer de tre jeg liker best: 1. Léa - Synes det er et helt nydelig navn, tøft og flott. Eneste minus er at det er utrolig populært nå.. 2. Anna - Klassisk, internasjonalt, vakkert, stødig. Men litt kjedelig? 3. Pia - Søtt og tøft. Mia synes jeg er for søtt, Vera liker jeg ikke, Leni synes jeg er litt maskulint... Hva med: Ella Celia Ada Ava Enea Ea Eila Una Yrja Nova Lova Elea
Gjest Siklerotte Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Vera - liker ikke. Anna - fint. Mia - liker ikke, kallenavn. Mie er finere. Pia - liker ikke. Lea - greit nok. Leni - liker ikke.
marianne 500 Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Ville gått for Anna eller Lea, skjønne navn : )
Maritnor Skrevet 10. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2008 Det er faktisk de som står høyest i kurs hos meg. Anna er etter min mormor:)
prebs Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 1.Anna - nydelig 2.Leah - skrevet sånn, pent 3.Mia - kult 4.Pia - ok Liker ikke Vera og Leni. Forslag: Ane Ebba Sara Maja Nora Ida Ada Oda Ella Edda Kaja Siri Siv Tale Thea Mari
(Oktober) Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Mie er et nyyyydelig navn!! Av dine forslag; Mia eller Pia.
S. Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Vera - helt ålreit Anna - fint navn det, men litt ordinært for min smak Mia - samme Pia - er ikke så glad i dette navnet Lea - fint, men veldig poppis. Leni - Min favoritt, kjempefint navn, og ikke så vanlig. Andre korte, fine navn: Ylva Alva Ea Ebba Una Lilja Lilly
Gjest Skrevet 11. september 2008 #10 Skrevet 11. september 2008 Vera - liker ikke. Anna - veldig fint og klassisk. Mia - søtt og fint. Pia - fint. Lea - kjempe fint, men favoritt blant dine forslag. Leni - liker ikke. Hva med: Ava Ada Amy Live Ella Milla Tale Lina
to_tette? Skrevet 11. september 2008 #11 Skrevet 11. september 2008 Jeg liker Lea, og Mia. Vurderte Lea selv da jeg skulle finne navn til jenta mi. Hva med Thea, Tea, Ane? Jeg skal ramse opp andre korte navn jeg kommer på syns ikke alle er fine, men jeg skriver en liste... Anna Maria. Lone Liv Lene Lena Ane Bea Celin (e/a) Ava Eva liker også Eileen Eilin Gry Gro Ina Ida Idun May Mai June Juni Kine Nina Oda Olea Siv Sol Thea Tea Tine Tina Une Una Uta Åse Åsa
Feliz31 Skrevet 11. september 2008 #12 Skrevet 11. september 2008 Vera - Forbinder det men en voksen bingo dame Anna - Fint og stødig navn,men liker best Anne Mia - korte og greie navn både Pia og Mia Pia - Lea - litt oppbrukt for min del Leni - kjenner en gutt som heter det Jeg er ikke spes fan av jentenavn som slutter på bokstaven a. Vet ikke helt hvorfor. Likte Anna best av disse navnene. Andre korte navn: Thea Gro Guro Kari Eline Siri Jenny
sonne Skrevet 11. september 2008 #13 Skrevet 11. september 2008 Jeg synes Mia og Pia er fine navn. Anna og Leah (ville skrevet det slik) er også ok. Vera og leni synes jge ikke var fine. Andre forslag: Astrid Ella Frida Fride Hannah Helle Heidi Ida Ingrid Jenny Live Lisa Maren Malin Mari Majken Mina Nora Oda Rikke Sarah Stine Tiril Tuva Vilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå