Gå til innhold

Oppdaget noe veldig rart på magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg skulle dusje i dag, oppdaget jeg en kjemperar flekk på magen. Den er svart, helt hard, og liten som et knappenålshode. Altså vanskelig å oppdage, men det er det rareste jeg har sett.

Noen som tilfeldigvis har hatt noe lignende på kroppen? Er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Skal jeg vente og se om den vokser eller blir borte? Eller skal jeg ringe lege og spørre? Den er jo så liten og, da. Føles litt hysterisk å ringe legen, liksom.

Det er ikke en føflekk. Tenkte det kunne være blodblemme, men de er jo ikke helt harde. Og hvorfor skulle jeg fått det på magen?

Videoannonse
Annonse
Gjest dagdrømmer
Skrevet

Hm, sorry hvis dette er dumt, men i hodet mitt nå så jeg for meg et lite insekt eller noe som har bitt seg fast. Men du hadde sikkert sett det hvis det var det.

Skrevet

Det er ikke dumt, jeg tenkte på det samme selv. Men det ser ikke sånn ut. Er litt vanskelig å se, siden jeg er gravid og det er på undersiden av magen. Har ikke noe forstørrelsesspeil. Men det ser ikke ut som det er et insekt. Jeg tenkte med en gang på både flått og hjortelusflue. Men den er helt rund, og ser altså ikke ut som noe som tilhører noe levende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...