Gjest Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Holder på å sy, men ble brptt usikker på hvilken side jeg skal ta inn og hvilken ut. Det er til ei litt nostalgisk, gammeldags sportsvogn i mørkeblått med blankt understell. Kom med synspunkter. www.smurfene.blogspot.com
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 jeg mener at du skal ha den med stripene ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå