Prinsen & spiren Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 jaja, da hopper man til 11 pp. Noen andre som nettopp har fått mensen og ble like skuffet? Denne gangen brukte vi el-tester og - hadde litt trua.. men men...
lillebøllaspringmadrass Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 off da.. har ikke opplevd noe lignende.. Jeg er en av de irriterende som blir gravid med en gang, og gjerne litt før jeg skulle.. Men jeg ville bare svare deg siden du ikke hadde fått noen respons.. og ønske deg lykke til, den sitter nok snart!
Prinsen & spiren Skrevet 10. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2008 Tusen takk for det Åh, du er nå litt heldig og da Lucky you. Hehe..
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Vi prøver også (på nr 2) i disse dager, men jeg skulle på en måte at jeg fikk mensen jeg - for da ville jeg i det alle fall vite at ting var "i gang". Har ikke fått mensen etter at jeg fødte i januar, så gudene vet om jeg er fruktbar....=P Ønsker deg lykke til!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå