Gå til innhold

Æsj , der kom mensen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

jaja, da hopper man til 11 pp.

Noen andre som nettopp har fått mensen og ble like skuffet?

Denne gangen brukte vi el-tester og - hadde litt trua.. men men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off da.. har ikke opplevd noe lignende.. Jeg er en av de irriterende som blir gravid med en gang, og gjerne litt før jeg skulle.. Men jeg ville bare svare deg siden du ikke hadde fått noen respons.. og ønske deg lykke til, den sitter nok snart! :D

Skrevet

Tusen takk for det :) Åh, du er nå litt heldig og da :) Lucky you.

Hehe.. :D

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Vi prøver også (på nr 2) i disse dager, men jeg skulle på en måte at jeg fikk mensen jeg - for da ville jeg i det alle fall vite at ting var "i gang". Har ikke fått mensen etter at jeg fødte i januar, så gudene vet om jeg er fruktbar....=P Ønsker deg lykke til!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...