Gå til innhold

Andre som har problemer med "din egen side"?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg logger på kommer jeg ikke inn på min side...får bare opp feilmelding...men allikevel er jeg logget på når jeg går til hovedsiden...

 

Kommer ikke inn på siden på noen andre måter her på bim heller...

Har vært slik siden tor/ fred og begynner bli litt irritert..

Sendt melding til support men hører ingenting..

 

Noen andre som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja har det slik. Ganske irriterende, siden nicket mitt skulle vært forandret:)

Skrevet

jeg og har det slik.... har ikke giddet å gjøre noe med det.

får sånn error melding.

Skrevet

hmmm, ok.

da er det tydeligvis et større problem de har. har ikke sett at de har lagt ut en melding om det på forumene eller på hovedsiden...Jeg har iallfall gitt beskjed så får se om det blir gjort noe med d...

 

Drit når du vil skifte nick ja...Jeg rakk det akkurat før disse error problemene startet..

Skrevet

Akkurat samme her, irriterende at det ikke blir gjort noe med det :( Jeg vil skifte nicket til *HØYGRAVID* isteden for uketallet som jeg var for 2 uker siden, men får jo ikke frem min side i det hele tatt.

Skrevet

har ikke kommet inn på min side på flere mnd.. her om dagen ble jeg lei av å vente på at dem kanskje skal ordne det, så da tok jeg sambos mailadr og registrerte meg på nytt... håper bare jeg ikke blir plaget med den også før babyen er født....

Skrevet

Slenger meg på her...får bare opp en sånn error melding når jeg prøver å komme meg inn på "din egen side".

Irriterende.....

Skrevet

Jeg hadde problemet - og fikk beskjed av noen på skravlesiden om å sende mail direkte til siri. Hun fikset det med en gang - på lørdag!! :-)

 

[email protected] mener jeg adressa var.

Skrevet

Jeg har hatt dette problemet i et par måneder nå..

Har sendt mail til support, til Siri, og spurt på Ris og Ros soden om hjelp til å få det fikset, men jeg blir bare ignorert..

Veldig veldig irriterende!

Skrevet

Takk til den som tipset om å registrere seg på nytt :) Endelig har jeg fått endret på nicket mitt! -men fortsatt irriterende at den gamle brukeren ikke funker. :( -men nå kan jeg hvertfall se antall dager igjen og hvor gammel gutten min er på dagen etc. :)))

Skrevet

Sammer her og, har hatt det en 2-3 måneder etter at jeg prøvde å endre termindato. Irriterende at de ikke svarer på e-post. Vi burde egentlig boikottet siden en stund, men kjedelig det og... =)

Skrevet

Men fikk du registrere deg på nytt med samme e-postadresse? Det fikk ikke jeg.......

Skrevet

Det samme skjedde meg for ett par måneder siden, sendte mail til support og fikk aldri svar. Måtte registrere meg på nytt, og få nytt nick osv.. sikkelig irriterende, skulle bare endre termindato...

Skrevet

Merkelig at det skal være så vanskelig å få gjort noe med dette. Og hvis det i tilfelle er et stort problem for dem å få fikset så burde det kommet en notis på det et synlig sted her på BIM!

 

Skal prøve mail til siri jeg også...Hvis ikke prøve med ny profil, men det skal jo ikke være nødvendig..

Skrevet

jeg har heldigvis to mailadresser så brukte bare den andre :)

Skrevet

Kommer ikke inn i dag heller :(

Ganske irriterende, siden nicket mitt skulle vært forandret c",)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...