Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Når jeg logger på kommer jeg ikke inn på min side...får bare opp feilmelding...men allikevel er jeg logget på når jeg går til hovedsiden... Kommer ikke inn på siden på noen andre måter her på bim heller... Har vært slik siden tor/ fred og begynner bli litt irritert.. Sendt melding til support men hører ingenting.. Noen andre som har det slik?
Sauen Shaun Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Ja har det slik. Ganske irriterende, siden nicket mitt skulle vært forandret:)
Gjest Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 jeg og har det slik.... har ikke giddet å gjøre noe med det. får sånn error melding.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 10. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2008 hmmm, ok. da er det tydeligvis et større problem de har. har ikke sett at de har lagt ut en melding om det på forumene eller på hovedsiden...Jeg har iallfall gitt beskjed så får se om det blir gjort noe med d... Drit når du vil skifte nick ja...Jeg rakk det akkurat før disse error problemene startet..
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Akkurat samme her, irriterende at det ikke blir gjort noe med det Jeg vil skifte nicket til *HØYGRAVID* isteden for uketallet som jeg var for 2 uker siden, men får jo ikke frem min side i det hele tatt.
Marianne-jente05+BIM-okt08 Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 har ikke kommet inn på min side på flere mnd.. her om dagen ble jeg lei av å vente på at dem kanskje skal ordne det, så da tok jeg sambos mailadr og registrerte meg på nytt... håper bare jeg ikke blir plaget med den også før babyen er født....
Ønskebaby08*12 Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Slenger meg på her...får bare opp en sånn error melding når jeg prøver å komme meg inn på "din egen side". Irriterende.....
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Jeg hadde problemet - og fikk beskjed av noen på skravlesiden om å sende mail direkte til siri. Hun fikset det med en gang - på lørdag!! :-) [email protected] mener jeg adressa var.
Gjøkeredet③ Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Jeg har hatt dette problemet i et par måneder nå.. Har sendt mail til support, til Siri, og spurt på Ris og Ros soden om hjelp til å få det fikset, men jeg blir bare ignorert.. Veldig veldig irriterende!
Alenemoder1snart2*Over termin* Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 Takk til den som tipset om å registrere seg på nytt Endelig har jeg fått endret på nicket mitt! -men fortsatt irriterende at den gamle brukeren ikke funker. -men nå kan jeg hvertfall se antall dager igjen og hvor gammel gutten min er på dagen etc. ))
monabea Skrevet 10. september 2008 #11 Skrevet 10. september 2008 Sammer her og, har hatt det en 2-3 måneder etter at jeg prøvde å endre termindato. Irriterende at de ikke svarer på e-post. Vi burde egentlig boikottet siden en stund, men kjedelig det og... =)
monabea Skrevet 10. september 2008 #12 Skrevet 10. september 2008 Men fikk du registrere deg på nytt med samme e-postadresse? Det fikk ikke jeg.......
Blixen*** Skrevet 11. september 2008 #13 Skrevet 11. september 2008 Det samme skjedde meg for ett par måneder siden, sendte mail til support og fikk aldri svar. Måtte registrere meg på nytt, og få nytt nick osv.. sikkelig irriterende, skulle bare endre termindato...
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 11. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 11. september 2008 Merkelig at det skal være så vanskelig å få gjort noe med dette. Og hvis det i tilfelle er et stort problem for dem å få fikset så burde det kommet en notis på det et synlig sted her på BIM! Skal prøve mail til siri jeg også...Hvis ikke prøve med ny profil, men det skal jo ikke være nødvendig..
Alenemoder1snart2*Over termin* Skrevet 11. september 2008 #15 Skrevet 11. september 2008 jeg har heldigvis to mailadresser så brukte bare den andre
Gjest Skrevet 11. september 2008 #16 Skrevet 11. september 2008 Kommer ikke inn i dag heller Ganske irriterende, siden nicket mitt skulle vært forandret c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå