Gå til innhold

Noen med mtu abbonemang på tlf her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har hørt om de eller?

Skrevet

Jepp, jeg har.

Er greit fornøyd, ligger på 5-600 i mnd, for jeg sender en del flere meldinger enn de innbakte 200. Ringer for flere tusen egentlig (hos netcom, telenor eller tele2), så sparer litt kan man si =))

Skrevet

Ok,har nesten ikke hatt regning hos onecall,ringer ikke så mye.Men da lønner det seg sikkert å ta dette da?

Er vel bare 100 gratis mld i mnd vel?

Skrevet

Om du nesten ikke ringer eller sender meldinger blir det jo dyrt da. Man må være storforbruker for at det skal lønne seg, ringe over 1,5 time for dag sånn ca.

For 398 kr finner du langt bedre tilbud om du bruker telefonen lite.

Skrevet

vil tru ho sikta til abonemanget som ikke koster noen ting... :)

Skrevet

Hvor finner man info om at de skal begynne å ta betalt? Jeg byttet til mtu en periode, men byttet igjen innen to uker da jeg ikke fikk benyttet feks mms, mulig dette er endret nå...

Skrevet

Aha, tenkte ikke på det som er gratis jeg. :-p Har faktisk det og, til Guttongen/reservetelefon. Fortsatt ikke fått regning. =))

MMS funker fint nå, har ikke hatt problemer. Har fått beskjed om at det blir et tak på 3000 ringeminutter i mnd fra og med nå, 1.sept, mer vet jeg desverre ikke.

Skrevet

Var det som er gratis jeg tenkte på..

Skrevet

Hadde onecall,bytta til mtu, og jeg kan love deg at jeg var snar å bytte tilbake. Ikke kunne man sende mms,ikke var det kidnr. på regingen. De utelot å sende meg regninger så fikk jeg plutselig inkassokrav i posten. Det er klin umulig å komme igjennom på kundetelefonen og de svarer aldri på mail. Elendig service.

Og ikke var det særlig billigere enn onecall heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...