Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Blir det bare med drømmen eller gjør dere noe med det? Har utrolig lyst å prøve, men tror det bare blir med drømmen for min del desverre:(
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 her blir det gjort stadig vekk
Gjest Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 da e mykje enklare å prøva litt jentekos saman me din sambuar. 3 kant me då ei ekstra jenta. Tryggare o meir spennande.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Det blir nok med drømmen. Skulle jeg mot formodning prøve engang, så blir det nok uten mannen min. Har da nok prestasjonsangst om ikke han skal observere meg i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Hehe, jeg drømmer om det;) Med bestevenninna mi i tillegg, men tørr aldri å prate om det eller prøve meg.. Vil ikke ødelgge noe, isåfall må det bli en gang vi er skikkelig dritings begge to.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 du som gjør d stadig vekk. Er du singel, utro eller er mannen din med? Bare lurer altså
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 Gjorde det mens jeg var gift uten at mannen visste om det. Det var i fylla med bestevenninnen min, har aldri tregd på det og håper på gjentakelse en gang...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 Blir nok jentekos på meg for første gang i helgen Meg og mannen sammen med et annet par
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #9 Skrevet 3. oktober 2008 Er lesbisk og får så mye jente sex jeg bare vil ha DEILIG ikke la det bare bli en drømm det er helt fantastisk
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #10 Skrevet 4. oktober 2008 Drømmen ble levd ut den, opptil flere ganger :-) Skremmende hvor deilig det er :-) Nesten sånn at jeg bare har lyst på jentesex... jeg har nok satt lista litt høyere opp for typen etter at jeg prøvde jentesex.. For å være ærlig har han ennå ikke klart å tilfredsstille meg el gjøre sexen mer spennende enn det en jente har klart....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå