Gå til innhold

Hmm.. hva er dette?

Ida - mamma til 2 søte små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter noen lange dager på jobb, har jeg de siste kveldene fått så vondt i hoftene. Og litt ned mot rompa, på en måte.. Litt vanskelig å forklare. Men det er ikke ryggen jeg har vondt i, det sitter litt lenger ned...

Er bare 14+3. Hva er dette da? Er førstegangs, så er litt uvitende;-) Takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ingen ekspert, men det kan for meg høres ut som bekkenløsning...Få henvisning til fysioterapeut for å finne ut om det er det du har!

Skrevet

Kan være isjas (hvordan man nå skriver det...)? Kan forekomme at det trykkes på isjasnerven!

Håper du finner ut av det og får hjelp :-)

Klem

Skrevet

Hmm.. ja, det er ikke godt å vite.. Jeg skal til legen om 2,5 uke, så får se an til da.. Bare litt redd for at jeg allerede så tidlig i svangerskapet skal slite med bekkenet. Da blir det vanskelig å kunne jobbe, siden jeg går en del i jobben min.

Skrevet

Hei! Første gang jeg gikk gravid fikk jeg lignende smerter som det du beskriver (+på innsiden av lårene- mot skambeinet) omtrent på samme tidspunkt som du. Bekkenløsning..,,men det forsvant litt etter en stund.. og kom for fullt tilbake senere i svangerskapet.. Fikk bekkenlåsning! Så selv om du får bekkenplager nå, trenger du nødvendigvis ikke være plaget resten av svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...