floga har endelig fått spire Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Okey jenter, nå trenger jeg litt hjelp!! Ifølge babyverden har jeg EL i dag, litt vanskelig å beregne syklus siden dette er min første pp og sluttet dermed nettopp på pillen. Nå har jeg nettopp fått lyserosa utflod, vet det har noe med EL å gjøre men hva? Har egget løsnet? Er det på tur? Er det kommet fram...ja osv..hehe Woooo hooooo hopping i senga blir det uansett:D
påtjukken Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 etter det eg har hørt så er det større sjangs for å bli gravid da:) lykke til
floga har endelig fått spire Skrevet 10. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2008 Det håper jeg virkelig:D Lurer på om jeg HAR EL, har HATT EL eller er på tur å FÅ det?
påtjukken Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 du kan jo teste etter el da:) men hopp i høyet dåke og håpe det er el:)
floga har endelig fått spire Skrevet 10. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2008 Ingen tester i huset... Men jeg tror det er EL fordi jeg har kjent symptomer på det i dag:D Oppblåst mage, stikking i eggstokken å litt sånn mensaktig følelse:)
påtjukken Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 du vet jo best sjøl, så stå på dåke:) og håp på det blir en spire:) lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå