Gjest Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Så om ikke lenge har vi mer enn dobbelt så mye plass å boltre oss på... to bad, fire soverom, vaskerom, digert kontor, kjellerstue og stue med den utsikten osv... :-)) Nå har vi en middels treroms blokkleilighet! Er kjempeglad og vettaskremt på en gang. Det gikk nokså kjapt og til en pris vi aldri i verden hadde trodd selger skulle akseptere :-) Ikke megleren heller for såvidt, han bare gratulerte med tidenes handel, for han hadde frarådet dem å godta budet. Tydelig at de ikke trengte pengene som utgjorde mellomlegget mellom bud og antydning da, og det var jo fint for oss! Eneste bekymringen som slo ned i hodet mitt etter tilslaget er hva jeg skal fylle alle disse kvadratmeterne med ... Det blir jo nesten som å skulle møblere en leilighet til ;-)
<3 N & M <3 Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Gratulerer kjempe masse med hus:)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 gratulerer så mye!!
Elsker jenta si<3 Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Gratulerer! Er det ikke en herlig følelse å faktisk være huseier?!?
doffine Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 Gratulerer;)))) Er en kjempeflott følelse å ha;) Jeg sitter selv med samme følelse... vi har også akkuratt kjøpt hus. Og får nøklene om tre uker.. Og tiden går ikke fort nok.. Har alt startet med pakkingen. Er ganske så mye som skal pakkes ned.... grøss.... Men gleden over nytt hus gjør pakking koselig;)
Gjest Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 Gratulerer til dere også, doffine :-) Jeg skulle gjerne ha lagt ut link, men er ikke så gira på å fortelle hele bim hvor jeg bor ;-) Men kan se om ikke jeg får lagt noen bilder på profilen min... Er bare en drøy mnd til vi får nøklene vi også, så det er vel bare å begynne pakkinga snart. Det tar alltid myyye lenger tid enn jeg tror. Er heldigvis ikke så veldig langt vi skal flytte, så det går an å ta litt etter litt og ikke alt i samme flyttebilen.
Turid Laila Skrevet 11. september 2008 #9 Skrevet 11. september 2008 Grattis med hus!! Kjøpte oss hus i sommer vi. Deilig følelse samtidig som at følelsen av å være gjeldsslave også stikker litt, hehe. Kan jeg få link på PM? Vi fikk også mye større hus enn den lille leiligheten vi leide. Har ikke møbler til å fylle alt, hehe.
Turid Laila Skrevet 11. september 2008 #11 Skrevet 11. september 2008 Så eldig fint ut masse plass i hagen!
♫♪♫mine nydelige små ♪♫♪ Skrevet 11. september 2008 #12 Skrevet 11. september 2008 Gratulerer! Hihi.. det med møbler til et helt hus husker jeg at jeg bekymret meg for også..men- det vi hadde i leiligheten var meeer enn nok allikevel, vi fikk bare mer deilig boltreplass. ( Som forsåvidt nå er fyllt opp med lekegrind, babysitter og alt til frøkna i magen.) Så ikke kjøp mer møbler, hvis dere ikke vil bytte ut noe da! Lykke til!
svanemamma Skrevet 11. september 2008 #13 Skrevet 11. september 2008 Hei snuppa! Så veldig fint ut huset ja! Blir godt med stort hus da :0) Kjempeklem :0)
Zyan Skrevet 11. september 2008 #15 Skrevet 11. september 2008 Hvor mye under takst fikk dere det? *nysgjerrig bare*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå