Gå til innhold

Steike, vi har kjøpt hus i dag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så om ikke lenge har vi mer enn dobbelt så mye plass å boltre oss på... to bad, fire soverom, vaskerom, digert kontor, kjellerstue og stue med den utsikten osv... :-)) Nå har vi en middels treroms blokkleilighet!

Er kjempeglad og vettaskremt på en gang. Det gikk nokså kjapt og til en pris vi aldri i verden hadde trodd selger skulle akseptere :-)

Ikke megleren heller for såvidt, han bare gratulerte med tidenes handel, for han hadde frarådet dem å godta budet. Tydelig at de ikke trengte pengene som utgjorde mellomlegget mellom bud og antydning da, og det var jo fint for oss!

Eneste bekymringen som slo ned i hodet mitt etter tilslaget er hva jeg skal fylle alle disse kvadratmeterne med ... Det blir jo nesten som å skulle møblere en leilighet til ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå grattis :) så morro!

Kjenner jeg er liiitt misunnelig hehe, håper vi er der selv om et par-tre år..

Skrevet

Gratulerer så mye da:) Hehe... HAr du link eller?

Skrevet

Gratulerer med nytt hus!

Ville ikke bekymret meg for det med møbler, synes de fleste har tendens til å overmøblere - jeg synes det er fint når det er luftig og ikke så mye møbler - danseplass og plass for de små å boltre seg på.

Skrevet

Takk, takk ...

Joda, jeg også liker det kvasi-minimalistisk, men så som ståa er nå er det jo et par rom vi ikke har møbler til i det hele tatt ;-)) Det blir litt knapt selv for meg!

Skrevet

Gratulerer - og så få gjøre et "kupp" i tillegg, det er jo stas!!

Følte litt det samme som deg da vi gikk fra 48kvm til 179kvm - hva gjør vi med møbler, liksom. Men Ikea er en fin ting :o)Og så hadde jeg litt arvemøbler (fine gammeldagse, ikke sånt ræl fra 70/80tallet) stående hos mamma, så vi endte med å bare kjøpe pult og stol til kontoret og spisebord med stoler :o) Og siden barna kom etter hus for vår del så har det jo ramlet inn litt barnegreier etterpå da :oD

Skrevet

Gratulerer så mye

Skrevet

oi, så morro da:-) Vi venter bare på å få solgt leiligheta vår, så vi får kjøpt drømmehuset, har det "på hold"..

Ikea er jo en fin ting det, evt loppis- kan fixe mye fint der for en billig penge:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...