konvall Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Skal jobbe kvelden, da begynner jo SKAL VI DANSE..... Grrrr. Typisk.
NoDoubt Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Hehehehe;D Store dilammer hverdagen byr på. Men jeg er lik deg;.) Visst nok litt skremmende lik deg;-)
konvall Skrevet 10. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2008 Morsomt... Jeg er egentlig kjempetreg. Stort sett alltid hjemme, men du kan jo banne på at om det er noe jeg skal se, så jobber jeg.
NoDoubt Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Hehehehe;D Jeg holder meg og for det meste hjemme men er veldig typisk at når jeg først skal noe så krasjer det med noe annet!
konvall Skrevet 10. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2008 Gøy... kanskje vi er like?? Jeg er en grubbler, tenker veldig mye. Veldig usikker i folkemengder, samtidig som jeg godt kan stå forran de å holde tale. Har mye med selvtillit å gjøre. Alltid følt meg mindre værd enn andre, samtidig som jeg godt kan lære de littavhvert.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Jeg skal også jobbe fredagskvelden, men jeg er så heldig at jeg har en sånn jobb at jeg får sett det sammen med beboerne;) Legger bare opp til at vi ikke går tur akkurat da, men tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå