Sommer88 Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Hei hei i kvelden:) Jeg har ett par spørsmål, håper noen kan hjelpe meg:) 1. Er det farlig å være hos tannlegen når man er gravid/prøver? sånn med tanke på bedøvelse o.l. 2. Hva mat er det ikke lurt å spise når man er gravid? har hørt det ikke er alt en kan spise, er veldig gla i mat, så må vite hva jeg må holde meg unna... På forhånd tusen takk for svar =)
MintCondition Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 1: kun om du skal ha bedøvelse, må vel si fra til tannlegen at du er gravid i fall han bruker noe som ikke er heldig for fsteret. Tror neppe det er farlig om man er prøver.. 2: sjekk matportalen.no. Stort sett gjelder det å bruke sunn fornuft..
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 1. Jeg kunne ikke ta røntgen når jeg var hos tannlegen. si ifra om at du er gravid,så tar de jo hensyn til det. 2. Du kan spise det meste, bare unngå rått kjøtt , upasteruiserte oster og alkohol. Alt står på matportalen. no, men alt med måte sier jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå