Gjest Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Ikke at det er så viktig, men jeg er så nysgjerrig på andres erfaring.. Da jeg var 12 uker på vei, var jeg på UL og gynekologen trodde det var en gutt vi så. Han sa han syntes det så ut som den lille lå der inne med ereksjon, hehe Vel sa han også at det var tidlig, men han virka veldig sikker i sin sak likevel.. SÅ, idag var jeg på UL igjen, 19 uker på vei imorgen. Da sa gynekologen (kollegaen på samme kontor som den forrige gynekologen) at han syntes det var litt vanskelig å se kjønnet, men han zoomte inn opp under og mellom beina på lillegull, og da sa han det så virkelig ut som ei jente. Han så liksom bare "hamburgerbrød" og ikke ei "pølse" som han klarte å si, hehehe.. Hva bør jeg stole på? Er vel gjerne den idag som er riktig da?
Maf og lillemann Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 jeg ville ihvertfall stolt på UL'en idag. uke 12 er jo veldig tidlig da, og kjønnsorganene ser ganske lik ut, så det er jo veldig sannsynlig at det var klitoris gynekologen så på første UL.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Jeg fikk også vite at jeg skulle ha gutt da jeg bare var litt over 11 uker på vei. Så "tissemannen" selv også, men det stemte ikke med magefølelsen! Og på ordinær UL så jordmor tydelig at det var en jente. Hun sa det var veldig vanskelig å se så tidlig som uke 11, og at det var lett å ta feil fordi gutter og jenter er veldig like frem til uke 14 eller noe sånt. Vi har fått bekreftet at det er jente på 3D også.
Elin snart mamma til 3 Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 jeg venter gutt å fikk vite det på UL i uke 16. før det sa legen at det var veldig vanskelig å si konkret!
3 snart 4 :o) Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Jeg var på UL i uke 13 og legen sa at hun mente at jeg venter en gutt. Nå skal det sies at i mitt tilfelle så stemte det faktisk, fikk bekreftet gutt på ordinær UL i uke 20. MEN når man får oppgitt kjønn så tidlig bør man egentlig ta det med en klype salt, da klitoris hos jenter er veeeldig like i både størrelse og form med penishos gutter på det stadiet. Er det noen som gjetter, blir det egentlig som å trekke lodd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå