Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Sitter og laster ned sanger, men det står helt stille... Noen som har noen skikkelig bra sanger til meg?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Hva slags musikk liker du da? Gidder ikke ramse opp masse og så er det feil sjanger
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Ok, skjønner den. Jeg liker det meste, men IKKE techno, trance etc. Må være ekte instrumenter Blues, r&b, rock, pop, reggae... you name it!
PyttPytt Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Er innom med en cranky baby på armen, så slenger bare ut noen band/artister jeg vil anbefale deg å sjekke ut: Nick Cave/Grinderman, Lukestar, My Bloody Valentine, Gluecifer, Modest Mouse, Morrissey, Kristin Hersh, Fiona Apple osv. Kunne holdt på en evighet, men må tilbake til baby
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Hehe, ok! Kjenner til den Takk for tips! Skal sjekkes ut snarest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå