auro Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Hva tror dere? Hadde en svak blødning noen dager fra 15.8 (med spiral). Regner med at dette var mensen. Har hatt ingen eller veldig svake blødninger med hormonspiral. Fjernet spiralen 27.8, begynnte å blø 29.8. Blødde som en vanlig kraftig mens i sju dager. Var dette bare rensing etter å ha fjernet spiralen eller var det mensen? Etter å ha tørket meg på do i dag var det svakt rosa på papiret. Får vel bare vente og se om tanta kommer i morra.
auro Skrevet 10. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. september 2008 Ingen som har opplevd det samme?
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Hej När jag tog ut hormonspiralen min så blödde jag inte alls.. fick endags blödning efter ca 2 uker å så kom mensen efter 6 uker. Efter detta så kom den regelbundet.. Har hört att de flesta kommer in i normal syklus fort efter hormonspiral!! Lycka till=)
Nina-med passasjer Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 fortell hvordan det gikk da auro:) er spent selv, har akkuart tatt ut spiralen .1 sep. og fikk en blødnng 2 dager etterpå som varte i 5-6 dager, med andre ord, nesten akkurat ferdig... men har fremdeles mensenvondt i magen...hmmm...
auro Skrevet 11. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2008 Det er jo nesten det samme opplegget som med meg. Om det var mensen jeg hadde den 15.8 med spiralen, så skal jeg ha ny mens i dag. Har ikke sett noe til den ennå, men er litt oppblåst og uvel. Skal gi beskjed om den kommer. Lykke til :-)
Mammarama=) Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Lurer litt selv.Hadde mens med spiral ca18.8 fjernet spiralen 26.8 hadde da kun litt blodspor på papiret et par dager.. Hadde vanlig eggløsning tror jeg da det kjenntes helt ut som eggløsning i begynnelsen av september.. Har en del gravid symptomer nå, men kan kanskje være mensen som er på vei.. Hadde vært litt for enkelt å bli gravid så raskt, men er jo lov og håpe=)
auro Skrevet 11. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2008 Ja, det hadde vært for enkelt. He, he.. Vi strevde litt med de to første og regner kanskje med at det er verre nå. Er jo ikke akkurat ung lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå