Gå til innhold

Vi er så veldig glade i hverandre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har masse å prate om.Vi er så like på mange ting.Vi ler så godt sammen.Vi har begge "forbudte" følelser.Vi har en historie sammen som få vet om.

Men vi er begge gift.Vi har begge et "annet" liv.Vi kan aldri få hverandre.Vi har begge dårlig samvittighet pga av våre lange gode samtaler og livet og våre sterke følelser.

Vi har ikke gjort noe "galt" annet enn å snakke sammen og gi hverandre en varm go klem.Vi er "glade" for at vi bor langt unna hverandre slik at fristelsen ikke blir for stor og vanskelig.

Koker i huet mitt.Jeg glemmer aldri denne eksen.Han glemmer ikke meg.Men vi har hatt vår sjanse og den ødla vi desverre.

Mye tanker bare.Er bare et menneske som desverre ikke klarer å styre mitt eget hjerte for tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, dette høres ikke lett ut altså:(

Syns det er bra dere har begrenset dere til lange samtaler og en god klem. Utroskap er noe jeg ikke unner noen, det er så vondt å være den personen som sitter igjen.

Samtidig er det nok helt forferdelig for deg å være så splittet.

Hvordan har du og mannen din det da? Sånn helt til vanlig? Har dere barn sammen?

Selv om det er vanskelig, kanskje til og med umulig, så hadde nok det beste vært å prøvd å kutte ut denne eksen din, siden du selv sier dere er enige om at det aldri kan bli noe mer. Plei heller forholdet du har med mannen din, og gjør det du kan for å få det bedre?

Rådgivning eller lignende om det trengs kanskje?

En ting er i alle fall sikkert.. Forholdet mellom deg og din mann blir ikke bedre om ikke begge parter går inn for å få varme følelser for hverandre igjen.

Ville bare ønske deg mye lykke til, håper det ordner seg for deg og følelsene dine!:)

Skrevet

Først må jeg takke for et voksent svar.Hadde ikke ventet meg det her inne,hehe.

Jeg og mannen min har vært sammen i 16 år.Vi har to barn sammen.Vi har ingen store problemer,men livet er blitt en "vane" hverdagen med barn,jobb,aktiviteter,lekser og alt annet tar mye tid.Samtalene kretser rundt dette og lite annet.Vi er et godt "team" om du skjønner.Vi har flotte barn som er trygge og blide.

Jeg ser på min mann som min aller beste venn.Han er snill og go.

Vi vet begge at vi må slutte å snakke sammen.Men vi trekkes inn i det oftere og oftere.Men vi er enige om at dette må ta slutt.

Uff.

HI

Skrevet

Skulle bare mangle! Det var et skikkelig innlegg, som fortjener et skikkelig svar:o)

16 år er lang tid, og kan godt skjønne at livet har blitt en vane. Selv tror jeg at dere sikkert kan få det mye bedre sammen om dere begge går inn for det? Noen ganger fungerer det ikke, men de fleste gangene kan jo de 2 partene i forholdet ordne opp, og få ting litt mere på plass igjen:)

At samtalene kretser rundt det som opptar dere i hverdagen er vel ganske normalt tenker jeg.

Hva med tid for dere selv da? Er dere flinke å sette dere ned sammen for å kose dere i lag? Gå ut å spise en bedre middag, eller se en kino en gang i blandt?

Er nok viktig å tenke litt på dere selv en periode, å skubbe andre ting unna? Selvfølgelig mener jeg at barna skal prioriteres, men regner med du skjønner hva jeg mener:)

Det som kanskje kan være vanskelig er om du bare ser han som din beste venn? Ikke som en kjæreste, eller mannen i ditt liv. En mann du gjerne setter deg i armkroken til, gir varme kyss når dere kommer hjem fra jobb eller lignende?

Men om mannen din ser på det på samme måte som deg, at dere trenger å lete frem igjen de gamle følelsene å være litt forelsket, så kan jo kanskje parterapi være en mulighet? Selv om dere har det greit sammen og er trygge på hverandre.

Bra du og denne andre mannen er enige om det, men det virker som om det må mere drastiske ting til verks enn å "bare" være enige om det? Om man har en så god kjemi skal det godt gjøres å enkelt og greit kutte kontakten. Så det kan jeg godt forstå.. Kanskje dere sammen burde legge opp en plan om hvordan å la være å ta kontakt med hverandre? I alle fall komme til en slags ordning som begge er enige med.

Hilsen Anonym over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...