lillegulletvårt=) Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 søtsug ,hodepine,morgen kvalme ,trøtt ,andpusten som bare det ,rett og slett sliten etter å ha dusjet og fått samboer til å ta på støtte strømpene ,samt våkner 05.00 hver morgen ... Har alle dager som er sånn ???
Snupp@ med 3 barn Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Er 36+5 og kan skrive under på den der. Har det på helt samme måte. Gleder meg til den delen er over ja
lillegulletvårt=) Skrevet 10. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2008 åh gOdt å høre ...føler meg litt svak for tiden og klagete hvis du skjønner...alltid sliten .....så jo flere som har det sånn må det jo være normalt ...tenker innimellom *åssen skal jeg orke en fødsel * er ikke så veldig redd ,men sliiiten ...orker ikke kle på meg selv engng til tider jo ...
Bare meg... Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Helt gira, vanskelig å sovne, samtidig kjempesliten, har lyst til å ordne, men orker nesten ikke noe... Og lurer på når kreftene jeg skal spare til fødsel kommer.Lovte meg selv det etter forrige fødsel som varte over et døgn, at jeg skal være uthvilt denne gangen, men blir jo ikke det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå