Løve80-maibarn Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 er 6+2 og har termin 12 mai... jippi:)
Seriøst Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Gratulerer og velkommen! :-) Men jeg har termin dagen før deg og er ikke mer enn 5+4.. Hmm... ;-)
Løve80-maibarn Skrevet 11. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2008 he he,jeg som har skrevet feil, mente 5+2, går litt fort innimellom se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå