Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Vi blir ikke enige om navn, og dette er et kompromiss. Fint eller ikke?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Grusomt. Alv høres ut som tull og Aleksander heter jo annenhver unge(=kjedelig).
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Vi har valgt samme kombinasjonen, faktisk. Trodde aldri jeg skulle se noen andre velge samme navnet. Men for oss ble det ikke dette navnet, rett og slett fordi jeg er redd for at mange kommer til å uttale Alv med f, og Alf er jo ikke et fint navn.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Oj! Jeg hadde tenkt å spørre om noen andre kjente noen med det navnet, for det er jo ganske originalt i det minste! Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Uttaler du forresten Alv med v eller f?
tante grusom master of law Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Alexander er veldig fint, men ikke sammen med Alv!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå