Gå til innhold

Hva syns dere om Amelie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt jålete og kunstig, synes jeg. Ville trodd at du likte den franske filmen veldig godt, og det er litt harry å oppkalle etter en film.

Skrevet

Ingen kommer til å huske det - de kommer til å kalle ungen Amalie (Amalie Skram).

Skrevet

Fint hvis uttalt som på fransk, ikke fint hvis det skal uttales som amalie bare med e..

Skrevet

Det gjør ingenting, Amalie er kjempenydelig, pluss at oldemor heter det. Kunne gått for Amalie, men mannen min likte Amelie bedre, og for meg blir det litt hipp som happ.

 

Hva med Amelia da? det også er jo ganske fint syns jeg.

Skrevet

for å være ærlig så liker jeg det ikke:)tongvindt og si og høres rart ut.eneste som er fint er AMALIE.min mening ja:)

Skrevet

Høres ut som en gammel og skrøpelig dame som sitter og hekler!

Skrevet

Hvis det skal uttales som på fransk så kommer hun nok til å bli kalt aMMeli (med trykk på m) av de fleste, og ikke ammeli (med trykk på i) Da er det ikke noe fint, synes jeg. Tror ikke jeg synes at navnet passer så godt på norsk, egentlig.

Skrevet

det er foresten ment som et mellomnavn, hvis det skulle ha noe å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...