Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Anna syntes jeg er ett så varmt og fint navn, men kanskje litt gammeldags? Også redd for at barnte blir kalt Anda?? Nellie syntes jeg er utrolig søtt, men redd at folk får litt sånn "gamle tante Nelly" assosiasjoner?
hamsterpia Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Anna synes jeg er kjempefint. Kunne gjerne brukt det selv en gang hvis det skulle bli ei jente på meg. Nellie er jeg litt mer usikker på. Tenker på Hetti, Netti og Letti i Donald Duck jeg da!
prebs Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Anna er nydelig! Gammeldagse navn er in, og Anna er så mye brukt nå at jeg ikke ville være bekymret for eventuelle "nickname". Nellie er jeg ikke glad i, tenker nellik...
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Hi hi, hetti, netti og letti:) Det tenkte jeg ikke på!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Jeg liker Nellie Syns Nellie Sofie er fint
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Anna er kjempefint- tviler på at hun blir mobba for det. Nellie liker jeg ikke så godt siden det høres for "lett" ut- som en forkortelse eller kjælenavn.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Er det så mye brukt altså? Vil så gjerne finne et fint "normalt" navn som ikke er utbrukt akkurat nå
OsloMor Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Nellie er veldig fint, og Anna er fint, dog ikke min smak. Men har kjent mange bra Anna'er i mitt liv, og ingen har blitt kalt Anda.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Endelig noen som er enig med meg:) Nellie Sofie har jeg aldri hørt, men det var veldig pent ja!
Moosh Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 Jeg syns det er fine navn. Jeg liker "gamle" navn, jeg. Nellie er finest av de to syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå