venter Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Jeg kjenner fint lite, vet ikke om jeg skal vere gla eller redd... Men merker magen er litt oppblåst, (er nr 4) så her blir det anskelig å skjule magen etter hvert, men folk lyte tenke det dem vil.. Sjelden folk tørr å spørre om slikt....Å det er kanskje like greit:)
Niva Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Er 7 uker på vei, og venter nr 3, er veldig kvalm
mamman til pia, eli og mari Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 formen e helt for jævlig uff
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 termin 13 mai, er i fantastisk fin form sett i lys av at jeg kastet opp hele forrige svangerskap. Er bare utrolig trøtt, magen har begynt å blåse seg opp og jeg er sulten hele tiden
septemberpiken Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Er 5+4, for formen er fin! Litt oppblåst, litt kviser og sulten de siste par dagene. Er så lite at jeg helst skulle følt litt mer, men skal ikke klage så lenge alt går bra...
Sæssan Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 6+4. IKKE kvalm ;-) men har vanvittig luktesans og er litt opp og ned i humøret. Synes magen er oppblåst, og er sulten på kveldene.
Seriøst Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Kjenner ikke mye jeg heller, dette er min 3..
Stina&?Mamma Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 dette er mitt andre 3 svanger skap, hadde SA på første å en vellskapt jente på 2, nå er jeg 6+3 er så trøtt at fy om morgenen å hele dagen, men lys våken på kveldn...eller så kommer d kviser hver dag...:S blææ...er ganske oppblåst med treg mage å mye luft:S må springe ut å prompe...vill ikke sitte på sia kjæresten å jøre d akurat..hehe ellers er vell formen fin jah....kansje litt mye sulten..men men skal ikke klage jeg
Mathilde og mini Skrevet 11. september 2008 #9 Skrevet 11. september 2008 Jeg er småuggen hele tiden, som om jeg har spist for mye is. Og så har jeg alltid lyst på grønnsaker! Og agurk!
supernint Skrevet 11. september 2008 #10 Skrevet 11. september 2008 Jeg har ikke termin før 22 mai, så kjenner lite enda. Mensmurringer egentlig, eller stikking. Redd mensen skal komme selv om graviditetstestene er positive. Er mer bekymret enn at jeg plages av symptomer:) Jeg vil også ha symptomer...
Mysa=) Skrevet 11. september 2008 #11 Skrevet 11. september 2008 ja har termin runt den 15 maj, men ja tycker inte heller att ja känner så mycke symptom, mår lite illa å så har ja mens värk nästan hela tiden, och de gör mig orolig för ja är rädd den vill komma ändå! Kram.
Svale <3 Skrevet 11. september 2008 #12 Skrevet 11. september 2008 Testet positivt i dag. Så hvis jeg kan stole på testene har jeg termin ca 16.mai(ifølge terminkalkulator). Har veldig menssmerter. Nesten mer enn når jeg har mensen.. Littegranne ømme bryster.. Ellers merker jeg ikkeno.. Er også redd for at mensen skal komme..
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 11. september 2008 #13 Skrevet 11. september 2008 Jeg er 5+5 i dag. Er oppblåst, har løs mage, kvalme hvis det går for lenge siden jeg har spist, noe svimmel, litt tung og øm i brystene, humørsvingninger, blitt varm og rødlig i huden og veldig forsterket luktesans. Også en god del murringer og stikninger i magen. Altså mye symptomer, men ingen jeg kan si er direkte plagsomme. Så må si meg fornøyd så langt :-)
MyOwn Skrevet 15. september 2008 #14 Skrevet 15. september 2008 Jeg er 5+1 i dag, har termin 19. mai. Jeg kjenner kun mensmurringer og har ingen andre symptomer. Studerer og sjekker brystene flere ganger om dagen, vil så gjerne at de skal være litt ømme slik jeg hører mange har det, men nei. Ingenting annet heller, bortsett fra at jeg har uvanlig kort lunte (tror jeg, det er relativt kort til vanlig også) og fryser ofte. -og så er jeg så vannvittig glad og lykkelig!!!! Det er det aller beste symptomet. ;o)
Kaimana*prøvernr2* Skrevet 15. september 2008 #15 Skrevet 15. september 2008 ømme bryster,kvalmen som kommer å går,blir litt fort sint ja,gråter lett,7+1 i dag
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. september 2008 #16 Skrevet 15. september 2008 Er sånn ca 6+3, og er i fin form. Merker nesten ikkenoe, men må tisse vanvittig mye, er mer sulten og veldig trøtt. Dessuten er jeg mer støl enn vanlig etter aktivitet, og så har jeg innihampen vondt i puppene:) Men blir det ikke verre enn dette i første trimester, skal ikke jeg klage hvertfall:)
Topp 10. Skrevet 15. september 2008 #17 Skrevet 15. september 2008 Er 6+5 i dag og formen er uggen, veldig trøtt og sliten i kroppen. Luktesansen er bedre, så blir fort kvalm av div lukter. Ekstremt såre brystvorter.
atbjenta Skrevet 15. september 2008 #18 Skrevet 15. september 2008 Jeg er 8+2 idag, og formen min er veldig varierende. Er veldig trøtt, og luktesansen er på topp, oppblåst i magen, og veldig kvalm (gjerne like etter jeg har spist) og på kvelden. Men jeg håper det går over snart, skal til jordmor i morgen. Gruer og gleder meg litt. Dette er mitt 2 svangerskap!
Månefeen ♥ Skrevet 15. september 2008 #19 Skrevet 15. september 2008 Hei til dere Moro å lese om andre med termin i mai. Min termin (ut i fra kalkulatoren her) er 17.mai, håper da for all del det ikke blir den dagen. Det er jo for det første nasjonaldagen, og for det andre bursdagen til min samboer!!!! babyen kan godt holde seg der inne noen dager over Jeg er så heldig (har jeg funnet ut) at jeg har alle slags symptomer. Litt av alt. De begynte å komme en uke etter EL, og dermed var jeg ganske sikker på at jeg var gravid før jeg tok testen noen dager etter med svak strek. Kvalme (når jeg begynner å bli sulten) Stikking i høyre side Svimmel og trøtt Mensmurring Halsbrann (spesiellt om nettene) Tørst og drikker mye (resulterer i hyppige toalettbesøk) Ømme bryster delux Mye rumling i magen God apetitt litt vondt i korsryggen litt hårsår (vanligis tåler jeg alt) litt tung i hodet På vei med min første 6+0
BabyBlue Skrevet 15. september 2008 #20 Skrevet 15. september 2008 Kvalm rett før jeg skal spise, hvis jeg har gått sulten en stund. Trøtt på ettermiddagen, oppblåst mage, hyper på matlukt og kan lett bli kvalm. Har termin 10 mai og venter nr 2 :-)
Vil Skrevet 15. september 2008 #21 Skrevet 15. september 2008 Trøtt og slapp. hodepine, småkvalm, oppblåst, emosjonell, øm og støl... men ikke hele tiden. Går helt greit å leve mitt vanlige liv, men har nok mye tregere tempo. Og vennene mine har ikke sett meg på flere uker. Rett i seng etter det jeg absolutt må gjøre av dagens gjøremål er ferdig.
Svale <3 Skrevet 15. september 2008 #23 Skrevet 15. september 2008 Jeg er litt engstelig egentlig, jeg... Har termin ca 15-17 mai.. Dette er den første, så har jo ingen erfaring. Har skjønt at det er vanlig med "mensmurringer".. Men i dag var det virkelig ILLE. + at det stikker en del nederst i magen.. Noen som vet om dette er normalt? Blir redd for at det skal gå gæli.. Håper på svar..
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 15. september 2008 #24 Skrevet 15. september 2008 Skjønner hva du mener. Jeg har hatt mensmurringer som om jeg er i ferd med å få mensen og mye stikninger og ømhet siste par uker. Er bare 6+2 med termin 11. mai. Blir bekymret selv, men leser at det er helt normalt så får bare slå seg til ro med det så lenge man ikke blør. Og jeg har altså ikke begynt å blø ennå, selv om jeg har hatt disse smertene en stund :-) Lykke til!!
Svale <3 Skrevet 15. september 2008 #25 Skrevet 15. september 2008 Tusen takk for svar Godt å høre.. Har ikke blødd noe jeg heller.. Håper bare det går over snart.. Får ikke vært så veldig effektiv på jobb når det er sånn.. Nesten så jeg måtte gå og legge meg i dag Men, da er det vel ikke så farlig. Forhåpentligvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå