Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Tenker på det innlegget hun skrev hun som hadde vært flau over mannen om han var søppelmann. Hva slags yrker er liksom bra da, og hvilke er mindre bra? Mannen min er brannmann..er dette bra, eller er det "flaut". Han har jo ikke formell utdannelse og tjener ikke råbra liksom..
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Horebukk og narkolanger er det jeg ikke aksepterer. Utover det må han gjerne jobbe på McDonalds for alt jeg bryr meg. Bare han trives med det.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Vær voksen nok til ikke å bry deg om hva andre måtte mene. Jeg har 8 års universitetsutdannelse, men det kunne aldri falle meg inn å se ned på folk med lav eller ingen utdannelse. Det er nok av folk med høy utdannelse og godt betalt jobb som ter seg som drittsekker. Dem ser jeg nok litt ned på, ja.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Er vel noen som lever som i gamle dager når man var "Fru Baker Hansen", "Fru General Olsen" og "Fru Overingeniør Hermansen". Jeg er nå glad jeg ikke lever gjennom mannen min!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Helt ærlig så tror jeg at de som lager tråder ala "flau over å ha søppelmann" sliter med mindreverdighetskomplekser. Mest sannsynlig har hun ingen utdannelse, sliter med å få jobb og kommer fra under middelklasse nivå.....så må man heve seg med å rakke ned på andre som er i ærlig arbeid. Gi et inntrykk av at dannelse og verdighet betyr mye....in my ass!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå