Oliver`s Mamma Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Skulle gjerne fått tak i et slikt barnesete....
Rosaglede Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Har et slik sete ble kjøpt høst 2006, ble tatt i bruk jan 2007. Brukte det i 4 mnder, er med pose oppi bilstolen Gi meg en lyd vis du er interessert
Oliver`s Mamma Skrevet 11. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2008 Men er det Bebe confort-Creatis fix eller bare babe confort creatis , forskjellen er at creatis fix passer en base, men det gjør ikke creatis...Brukte du base på ditt sete?
Rosaglede Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Nei, jeg har ikke base..er ikke fix...så det kan ikke brukes med base dessverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå