30nov jenta:-) Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Er det noen som vet hvor man kan henvende seg for dette. Har noe bekkenplager.....
en av hver Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Jeg lurer også. Har ikke bekkenplager, vil bare forebygge..
emmy99 Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Gå inn på vannaerobic.com De har trening mange forskjellige steder i landet, inkl Oslo.. Treningen er superbra, har trent hos de i 4 år, både i svangerskap og etter..
glagravid Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 På Oslo trimsenter - www.oslotrimsenter.no - har de også både vanlig vannaerobic og spesielle timer for bekkenplager.
<3Nynne<3 Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Det finnes også noe som heter Gruppefysio på Lørenskog i Akershus, De driver kun med bekkenplager, og har trening både i sal og basseng. Du trenger henvisning fra lege for å komme dit, men det er veldig bra trening og ikke minst veldig deilig at det er gratis:-))
Gjest Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 det står litt forskjellig om du søker det opp på www.google.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå