SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Hatt sex med en valgfri stjerne min 1 time ?hehe Satt deg på forsiden på playboy? Spist insekter til hvert måltid 5 ganger daglig i 2 uker?
Gjest ->>- Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Playboy hadde vært uaktuelt, de to andre kunne jeg sikkert gjort langt billigere. Friterte larver er undervurdert, serr'u.
Sånn kan det gå Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 For bare 1 mill...? Nei, takk, hadde ikke gjort noe som helst "rart" for så lite penger gitt.
Gjest Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Nr 1 såklart. -Trenger ikke millionen engang.
Gjest Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 unne vurdert Playboy, de bildene kan jo være ganske smakfulle (og påkledde)..
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 10. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2008 personlig hadde jeg tatt 1 ern..glatt.. kunne sikkert gjort det gratis også
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Hadde glatt hatt meg med Anthony gratis da, men hadde jeg fått en million slengt etter meg så greit nok. Playboy er uaktuellt, ikke fordi jeg er så stygg og fæl, men jeg har en sønn å ta hensyn til, han trenger strengt tatt ikke runke til bilde av mamma liskom, og insekter takler jeg dårlig, men hadde kommet an på hvor mye og hva slags.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 for en milion kan jeg gjøre langt værre ting en det der.
Hva skjer'a?♂ Skrevet 10. september 2008 #11 Skrevet 10. september 2008 Nummer 1 ville vært uaktuelt, har bestemt meg for å bare ha sex når jeg er forelsket/ føler kjælighet Forsiden av playboy....kanskje Spist insekter, neppe, har fobi:)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 10. september 2008 #12 Skrevet 10. september 2008 Akkurat nå så kunne jeg ha gjort mye mere en dette.. hehehe.. Men.. For og si det sånn.. Mannen hadde ikke aksepterte at jeg hadde sex med noen andre uansett sum.. , men jeg ville valgt den.. Biller og andre småkryp hadde jeg ikke klart og kastet nedpå.. ( men kunne fint levd helt uten mat i 2 uker.. hehe) så da må det bli playboy da.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå