1+1=2* Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Har begynt å tenke på at gutten i magen aldri har hikket... Da jeg var gravid sist gang, hikket han stadig vekk. Jeg kjenner mye liv, men har altså ikke kjent at han hikker. Har plutselig begynt å fundere på om det kan være noe galt. Trodde alle hikket... Vet dere hva grunnen kan være??? Jeg er forresten i uke 34.
piamamma Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Det er nok ikke noe galt med han.. Kan nok henda at han hikker, bare at du ikke kjenner det.. Jeg hadde ikke kjent min hikke en eneste gang jeg, før her forrige uke.. Å jeg er 39 uker på vei!
Herkules Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Jeg kjente aldri hikke sist og nå har jeg kun kjent et "hikk" som antakelig var et rykk eller noe.
shari_z Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Dette er nr 3 for meg, og ingen av dem har noen gang hikket. Trodde det var normal, jeg.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Førstemann hikket mye, men han jeg har i magen nå har jeg ikke merket noe hikking fra:-)Er 29+2. Tror ikke vi trenger bekymre oss for det, det er nok bare det at vi ikke merker noe til det. Har sikkert med plassering av morkake e.l.
1+1=2* Skrevet 11. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2008 Takk for svar! Nå ble jeg beroliget. Førstemann hikket veldig mye, men var nok litt roligere i magen enn denne. Under denne graviditeten har jeg ikke merket hikking en eneste gang, men han er aktiv - merker mye liv i magen. Kan jo hende det har med plassering av morkake eller noe lignende å gjøre, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå