Wannabemamma - gravid:) Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Izisleep fra Besafe..
Babyønske �� Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Det er det ja. Kommer etter hva jeg har fått med meg godt ut i tester. Men den er tung å bære med seg. Da er f eks Maxi Cosi en lettere stol.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Ja jeg har kjøpt den stolen, men ja den er tung og ganske stor å få med seg.. Men den er kommet godt ut i tester og er jo praktisk. Den kan festes på quinny buzz/freestyle sitt understell.. Lurer også på om den kunne festes til buggaboo sitt også..
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Den kommer godt ut i sikkerhetstester, og det er blant annet fordi det er tyngre enn mange andre bilstoler og derfor står stødigere i bilen. Det er også 5-punkts sele og babyen sitter dypt, det er god støtte hele veien for rygg, hode og nakke. Mange andre stoler ser "puslete" ut ved siden av... Vi har kjøpt den, og håper vi blir fornøyde. Men vi kommer ikke til å bære rundt på den da. Skal du det, blir det fort tungt tror jeg. Hvertfall når babyen etterhvert begynner å veie litt også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå