marit85 Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Var på tidlig ultralyd i dag.Han sa jeg var 7 uker på vei men etter mine bergeninger skal jeg være 9 uker på vei.Jeg tror nå i ettertid etter å ha tenkt på det i hel dag at han mener at babyen er 7 uker men da er jo jeg 9 uker på vei. Han sa det til min samboer fordi blotrykket mitt sant voldsomt etter undersøkelsen så jeg besvimte og måtte legge meg nedpå.Da jeg var klar til å reise meg sa han bare hade bra før jeg fikk spurt om noe. Samboeren viste ikke helt hva han skulle spørre om så nå lurer jeg veldig på hvor langt på vei jeg er. Det var jordmord som sendte meg på tidlig ultralyd,sender legen et sammendrag til jordmor?har hun opplysningen legen fant på ultralyd?Fikk heller ingen bilder, er skikkelig irritert.Legen må jo ta seg tid til å høre på om det er noe jeg lurer på.Skal i vertfall aldri til den legen igjenn.måtte bare få ut litt fustrasjon!! Det som var bra var jo at alt er bra med det lille knøttet i magen selv om det er 6 uker eller 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå