Gå til innhold

Olgamor!

LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Logga meg inn igjen for å takke deg, også ser jeg at du er bekymra for gubbemannen, så da måtte jeg iallfall muntre deg litt opp. =))

Har stått på hodet hele dagen å ryda og styrt, men jeg har småhumra masse med drømmen om et Amish-liv i bakhodet. Vært innom å lest og svart og småflirt og jobba videre. Så jeg ville bare takke deg, Olgamor, for at du faktisk har gjort ukas kjipeste ryddeprosjekt til noe nesten trivelig! Thanx!!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, ingen årsak. Og takk selv, for denne dagen satt jeg bare og kjedet meg. Men så så jeg for meg meg selv som Amishfru og slakte griser, det var underholdning i seg selv! Haha:P

Og mannen er på vei hjem nå. Det var senebetennelse han hadde pådratt seg (men hvorfor har han en kul da?) så han fikk noen resepter og ble lovet bedring innen 3 dager. Så håper han blir fin igjen, for nå er jeg litt lei unnskyldningen for å slippe bleier... haha:p

Skrevet

Aha. Betennelse vet du, kan danne seg heveser og sekker med puss da. Håper han blir god fort da, gikk selv med senebetennelse i skuldra for to år siden, kunne jo ikke gjøre en dritt, så skjønner godt han har det vondt. Og blir han ikke bedre får du sende han til slaktær'n ;-)

Skrevet

Isj, senebetennelser er noe herk. Hadde en selv for noen år siden, det tok 6 mnd før hånden ble helt bra igjen. Er bare glad jeg slapp sprøyter:/

Sender ham til deg, skjønner jo at du har erfaring, haha:P

Skrevet

*sliper kniven*

:-D

Hihi, næsj, du får ønske han god bedring heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...