Gå til innhold

Hestedose med jern

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ikke noe for en helt middels menneskemage....

Fy flate jeg har hatt noen runder med tarmsmerter her i dag som har vært helt for jæ...e......

Vet jo i utgangspunktet at jeg ikke tåler store doser med jern, men når de på sykehuset ber meg prøve den for å få opp jernlageret raskere, så gjør jeg jo det, veloppdragen som jeg er.

Men faaaaaaen altså.............når man må puste seg gjennom takene som det skulle være rier, og du vet det ikke blir noen baby av det engang....nei da er det ikke moro.

Så nå går jeg over til de milde og får heller ta flere ganger om dagen. Imellomtiden så får jeg heller puste meg gjennom denne dagen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ja.. Mavesmerter er ikke godt. Stakkers deg..

Klemz

Skrevet

Oj, hørtes vondt ut!!!

Stor godbedringsklem til deg fra

Skrevet

Takk for klemmer:-)

Nå har det begynt å roe seg litt ned, men gudhjelpemeg for noen timer det har vært i ettermiddag og kveld. Jeg har hengt over stolrygger og stått på alle fire på gulvet og pustet og pest meg gjennom toppene..........

Jammen siste gang jeg lar meg overtale til å gjøre noe på en slik "effektiv" måte. Nei, lave doser x flere ganger er mer meg!

Skrevet

Næææhææ tenk om du egentlig er gravid, også har du rier nå og snart i fødsel, også visste du ingenting om det........

Jeg har hørt om mange slike, som føder i do fordi de ikke visste om at de var gravide...... For det går an det assa....

Stakkars deg da Klatten, ikke godt med magesmerter. Er det luftsmerter??? For det er vondere enn vondest.... Man kan faktisk bli mannevond av det.. God bedring!!

Skrevet

Hahahaha, kanskje jeg rett og slett er en av dem ja:-)) Da har jeg iallefall utstyr og klær i orden!!! Moahahahahahahahahahahahahahaha!!!!

Og ja.........type kolikksmerter...........ja det er VONDT!

Sambo var litt fortvilet her stakkar.....han skjønte det var vondt, men han har jo aldri hatt rier må skjønne! Og akkurat det er jeg igrunnen glad for..............;-P

Skrevet

Har han ikke hatt rier, ikke sympatirier engang???

Nei vel, men han har kanskje ikke operert i magen heller???

For da jeg tok blindtarmen for 100 år siden, hadde jeg sånne luftsmerter at jeg ikke orket å ha besøk av mamma og pappa.

Skrevet

Nei han har nok ikke operert i magen heller han! Ung vettø;-D

Ja luftsmerter er ikke stas akkurat. Og ikke særlig sexy heller når jeg tenker meg om!!!!!!!!

Skrevet

Godt det ikke er første daten deres da;-)

Skrevet

Hihihihihi det hadde nok blitt en suksess ja!!!

Tenk så sjarmert han hadde blitt`a??

Skrevet

Mitt motto,"bedre å pumpe og bære jern,enn å innta det"

Når man skyter naboen i et tilfelle av luft i magen,da er det ille da....

Håper du er bedre nå??

Slike ting er bare pyton.Men må man,så må man bare.

Skrevet

Det verste er jo når luften ikke vil ut;-D

Så naboene er trygge foreløpig.......og takk du, er litt bedre i dag. Tatt en lavere dose.

Skrevet

Huff ikke godt, skal gå på jern selv, men unngår det pga magen..

Du er flink som gjør som legen anbefaler.God bedring :0)

Trøsteklem

Skrevet

Hadde ikke mye valg igrunn. Stå oppreist uten å besvime eller ei:-)

Gått bedre nå med lavdoserte piller da. Men så skal man jo helst ta det sammen med appelsinjuice eller c-vitaminer og det er også tøft for denne magen min......men hjelper det til slutt så er det jo verdt vondtene. De går forhåpentligvis over. Fikk beskjed om å gå på maksdose i 3 mnd så det går seg nok til.

Skrevet

Du kan ikke ta den typen som er flytende eller hemojern? Hemojern er det eneste jeg tåler.

Jeg har også besvimt ett par ganger :0(

Jeg kan ikke drikke apelsin juice pga migrena..

Du må ha god bedring og lykke til videre :0)

Skrevet

Takk for det:-)

Jeg tar den som er lavdosert og dermed mildere for magen. Men i kombinasjon med 1000 mg C-vitamin blir det litt voldsomt. Skal trappe sakte opp kjenner jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...