Gå til innhold

Stakkars mannen min som sitter på legevakten=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne vært med ham, men ikke så artig å ha med to unger dit.

Han har fått en kul i underarmen og har veldig vondt, bare han beveger på den så iler det støt gjennom armen. Nå har han lidd seg gjennom arbeidet siden søndag og i dag var det nok, så han måtte dra dit etter jobb.

Ikke har han slått seg, ikke har han falt.

Skjønner ikke hva det er, men håper de finner ut av det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhnei, stakkars Hufsefar:-(

Krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig, og for at han slipper laaaaaang legevaktkø:-/

kosemosekos

Skrevet

Han er Olgafar nå, enn så lenge:p *funderer på nytt nick*

Han sa at det ikke var noe kø der nå, men spørs vel på hvor mange leger som er på jobb og om det skjer noe uventet mens han er der.

Håper bare de finner ut av det, er så kjipt når de bare avfeier med en senebetennelse fordi de ikke kommer på noe annet:/

Kosemosemos tilbake;-)

Skrevet

Usjda. Var på nippen til å komme med noe om slakting her og, men skal la vær.

En jeg kjenner fikk også sånn, like nedfor albuen, var en væskeansamling som klemte på div nerver. Ikke farlig, men skikkelig ubehagelig, men jeg fikk aldri med meg hva det kom av. Men han ble god da. Håper det går greit med mannen din, og tro meg, er nok roligere for han å ikke ha en bekymret kone og to unger der, selv om støtte er fint.

Skrevet

Høhø, han skal bare være glad for at han ikke er en skadd hest, for da hadde jeg skutt ham for hans egen del:P

Ja, er like nedfor albuen han har vondten sin, kanskje det er det samme han har? Tror ikke armen er brukket på noen måte, det eneste jeg kan komme på er en forstrekt sene, men det forklarer ikke kulen.

Uansett, jeg er ikke lege, så jeg aner ikke! :P

Skrevet

Nå er han på vei hjem. Senebetennelse. Men hvorfor har han en kul i armen da?

Jaja, ikke vet jeg. Håper bare medisnen han fikk skrevet ut virker. Nå er jeg lei av "Auuuuu" og "Nei, jeg kan da ikke skifte bleie..." Hehehehe..;-)

Skrevet

Senebetennlse gir kuler hvis den har godt langt nok uten behandling. Mora mi hadde masse kuler nedover hele armen da hun slet med senebetennelse som ikke ville slippe taket.

Skrevet

Uffuffuff, det høres veldig vondt ut!! :/

Jeg hadde senebetennelse i håndleddet for noen år siden. Jeg slapp kuler, men det tok 6 måneder før hånda var fin igjen.

Så det samler seg væske/puss? Går det vekk av seg selv, eller må det tappes?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...